activitats

CNB Combat

Coordinació i autodefensa (cardiovascular)
Alta

Intensitat

Entrenament cardiovascular inspirat en les arts marcials. Amb suport musical.

Horaris

Tabata

Força i Resistència
Variable

Intensitat

Entrenament d’alta intensitat amb intervals de curta durada que produeix veritables resultats. Es realitzen 8 sèries de 20 segons cadascuna, realitzant el major nombre possible de repeticions en aquest temps, i amb un descans exacte de 10 segons per continuar amb les 7 sèries restants.

Horaris

CNB Zumba

Varietat de balls coreografiats divertits / Cardiovascular
Mitja

Intensitat

Moviments de ball de ritmes llatinoamericans (salsa, merengue, cúmbias, reggaeton i samba) amb unes sèries de rutines aeròbiques. Ball que ajuda a enfortir, donar flexibilitat i a mantenir un cos saludable.

Horaris

Cos i Ment

Millora Corporal
Mitja

Intensitat

Sessió per afavorir la flexibilitat articular i la relaxació corporal. Està dirigida a tots aquells socis que necessiten estirar els músculs després d’una sessió intensa..

Horaris

Steps

Varietat de moviment coreografiats amb un Step / cardiovascular
Alta

Intensitat

Activitat que implica un desgast d’energia on s’utilitza una plataforma (steps) per pujar i baixar al ritme de la música. L’objectiu principal és potenciar l’exercici aeròbic i cardiovascular, molt efectiu per cremar calories i disminuir el greix corporal.

Horaris

Cardio To

Treball cardiovascular i de tonificació
Mitja

Intensitat

Sessió amb suport musical que, mitjançant exercicis globals, permet el treball de diferents grups musculars per millorar la capacitat cardiorespiratòria, la coordinació i el to muscular.

Horaris

Running CNB

Entrenament cardiovascular i alt rendiment
Alta

Intensitat

Activitat per als socis que tenen una base aeròbica, atlètica, ganes de millorar les seves marques i/o platejar-se nous reptes esportius.

Horaris

Spinning

Entrenament cardiovascular i d’enfortiment
Mitja

Intensitat

Busca millorar la capacitat cardiovascular. Activitat amb bicicleta estàtica on es combinen exercicis de diferent freqüència de pedaleig seguint el ritme de la música.

Horaris

Entrenament funcional

Treball global en suspensió
Mitja

Intensitat

Activitat amb TRX. Es traballa pràcticament tots els grups musculars del core, el qual romandrà activat pràcticament en tots els exercicis. Podem augmentar o disminuir la intensitat de l’entrenament simplement modificant la inclinació amb la que es traballa.

Horaris

GAC (Glutis - Abdominals - Cames)

Enfortiment de les cames
Mitja

Intensitat

Es combina treball cardiovascular global amb exercicis de cames, glutis i abdominals localitzats. Amb suport musical.

Horaris

Pilates Matt

D’equilibri i confort guiat / Salut i benestar
Variable

Intensitat

Mètode d’entrenament basat en exercicis i moviments físics pensats per aconseguir l’estat de perfecta salut física i benestar. L’objectiu és estirar, enfortir i recuperar l’equilibri muscular, tenint en compte la recol·locació de la postura ideal per al nostre cos.

Horaris

Tono-Band

Millora la força, resistència i coordinació
Mitja

Intensitat

Sessió amb suport musical. Millora la força, resistència i coordinació. Molt efectiu per cremar calories i disminuir el greix corporal utilitzant les bandes elàstiques.

Horaris

Manteniment

Funcionalitat i varietat d’exercicis
Mitja

Intensitat

Sessió dissenyada per afavorir la condició física general. La classe es realitza fent servir diferents materials de fitness.

Horaris

Wellness-Fit

D’equilibri i confort guiat/ salut i benestar
Alta

Intensitat

Sessions enfocades per aconseguir la correcció de la postura, flexibilitat, equilibri, abdominals i correcció de la respiració mitjançant una combinació d’exercicis procedents del ioga, el tai-txi, el txi-kun, el mètode Pilates i l’estretching. Amb suport musical.

Horaris

Power Circuit

Treball orientat al alt rendiment
Alta

Intensitat

Rutina d’entrenament d’intensitat variable que inclou diferents exercicis permetent condicionar diferents grups musculars, desenvolupar noves habilitats i augmentar el consum calòric.

Horaris

Abdominals

Treball de tonificació
Mitja

Intensitat

Sessió que combina diferents exercicis específics per enfortir tota la zona abdominal.

Horaris

Estiraments

Millora Corporal
Mitja

Intensitat

Sessió per afavorir la flexibilitat articular i la relaxació corporal. Està dirigida a tots aquells socis que necessiten estirar els músculs després d’una sessió intensa.

Horaris

CNB - HIIT

Treball de tonificació
Variable

Intensitat

Activitat exprés de 20 minuts dirigida a socis que busquen fer el seu propi entrenament combinat amb una sessió guiada d’entrenament exigent. L’objectiu és aconseguir un bon treball cardiovascular i muscular mitjançant un treball metabòlic intent. Es realitzen 3 series de 6 exercicis 20 repeticions amb increment de pulsacions i treballant els diferents grups musculars sense descans.

Horaris

Tai-Txi

D’equilibri i confort guiat / salut i benestar
Baixa

Intensitat

El tai-txi és un antic art marcial xinés beneficiós per a la salut mental i física que es realitza amb moviments relaxats i harmoniosos que contribueixen a flexibilitzar articulacions i a restaurar el lliure flux energètic.

Horaris

Asthanga Ioga

D’equilibri i confort guiat
Mitja

Intensitat

A través d’aquesta pràctica dinàmica que uneix respiració ujjayi amb asanes, aconseguim tenir consciencia corporal activant els bandhas i el disti. Adquirint amb la pràctica regular, força corporal, mental i control de la respiració.

Horaris

Classes Virtuals

Classes sense tècnic
Variable

Intensitat

Emissió programada de classes dirigides.

Horaris

Hipopressius

Treball de tonificació
Mitja

Intensitat

Hipopressius és un mètode mitjançant el qual millores la postura, protegeixes l’esquena, redueixes el perímetre de la cintura i s’evita les lesions del sòl pèlvic treballant la part transversa de l’abdomen.

Horaris

X-treme fussion

Treball orientat a l'alt rendiment
Alta

Intensitat

És una activitat física combinada entre spinning  i entrenament funcional. Són sessions dinàmiques, efectives i entretingudes que tenen com a objectiu cremar un alt nombre de calories. A part de les calories cremades aquest tipus d’entrenament desenvolupa les habilitats motrius, correcció dels desequilibris musculars, la mobilitat i l’estabilitat articular i muscular, la força i l’equilibri muscular, de la mateixa manera afavoreix les relacions interpersonals sent sessions d’entrenament col·lectiu que suposa treballs en equips i grups.

Horaris

Latin-Dance

Treball cardiovascular
Alta

Intensitat

És una disciplina física que fusiona els Moviments de l’aeròbic amb els ritmes llatins, perfecta per divertir-se alhora que un es posa en forma. Aquest sistema aconsegueix millor la coordinació neuromuscular i el sistema cardiovascular respiratori, mitjançant el complet exercici aeròbic que suposa. Així mateix, brinda al practicant una major elasticitat i l’alleujament de l’estrès.

Horaris

horaris  

Llegenda: Intensitat de la classe: (VA) Variable / (A) Alta / (M) Mitja / (B) Baixa     |     (V.) Classes Virtuals     |     (Pl.) Platja 

Les classes de Running es realitzaran del 15 de setembre al 20 de juny.

L’horari de les classes i els monitors poden patir modificacions.

Els dies festius, tindran les classes i horaris de diumenge excepte la classe de Zumba que serà substituïda per una de Cardio-Tó.

cursos

PÀDEL

PÀDEL

Per a tots aquells que vulguin iniciar-se en aquests esport o per als que ja tinguin un cert nivell i vulguin millorar treballant tots els aspectes en els àmbits tècnic i tàctic.

Horaris i Preus

$ 89.99

6 Months

DEFENSA PERSONAL

DEFENSA PERSONAL

El Goshin és un sistema pràctic, dissenyat per dominar ràpidament els conceptes i tècniques respectant la tendència natural de cada practicant, els seus condicionaments d’edat, forma física i complexió.

De setembre a juliol.

Horaris i Preus

$ 89.99

6 Months

KARATE

KARATE

Denominat “el camí de la mà buida”, el karate és, sense dubte, l’art marcial consagrat a l’autodefensa més practicat a tot el món que respecta sempre la màxima de Shotokan “Karate Ni Sente Nashi”: el karateka no ataca mai el primer.

DESCOBREIX ALGUNES RAONS PER INICIAR-SE EN LA PRÀCTICA DEL KARATE AQUÍ

De setembre a juliol

Horaris i Preus

$ 89.99

6 Months

CLASSES PARTICULARS DE PÀDEL

CLASSES PARTICULARS DE PÀDEL

Perfecciona la teva teva tècnica de pàdel amb les classes particulars per a un màxim de 4 alumnes per classe. El tècnic s’adaptarà a les teves necessitats i nivell.

Preus

$ 89.99

6 Months