activitats aquàtiques    

AQUAGYM

Activitat aquàtica on es treballen els principals grups musculars del cos amb l'ajuda de la resistència de l'aigua i amb suport musical.

WALKING AQUÀTIC

Activitat basada en desplaçaments aquàtics en piscina no profunda. Ajuda a millorar la circulació sanguínia, l’equilibri, la tonificació i la resistència.

GIMESTIL TÈCNICA

Entrenament de natació orientat a millorar la forma física a més de la tècnica dels diferents estils.

GIMESTIL RENDIMENT

Entrenament de natació orientat a millorar el rendiment de la pràctica de la natació dels diferents estils.i realitzant un treball de resistència i força.

 

activitats multiesport    

Cos i Ment

Sessió grupal que té com a objectiu principal millorar la condició física general, utilitzant mètodes en els quals el control corporal i la consciència de la postura són essencials.

Pilates

És un mètode de condicionament físic de baixa intensitat on es realitzen exercicis suaus i conscients que a la vegada es coordinen amb la respiració. Enfortiment de la zona del core i musculatura profunda.

Ashtanga Mysore Ioga

Pràctica guiada individual i gradual de la primera sèrie de l'Ashtanga. Els alumnes són guiats i ajustats de manera personalitzada. Millora de la força i flexibilitat. Millora la concentració i relaxació.

Vinyasa Ioga

Estil de ioga dinàmic, a través d'un treball de postures en seqüències de moviments sincronitzats mentre és manté el flux rítmic de la respiració.

 

Rocket Ioga

Practica inspirada en l'Ashtanga, unint asanas de la primera, segona i tercera sèrie, resultant una classe dinàmica i desafiadora. Treball de la musculatura, flexibilitat i equilibri. Millora la concentració i relaxació.

Spiritual Warrior Ioga

Seqüència completa de ioga dinàmic de 60 minuts a través de la repetició d'una mateixa seqüència d'asanes d'estil Vinyasa, de ritme ràpid i tonificant. Millora de la força i flexibilitat. Millora de la concentració i relaxació.

Ashtanga Ioga

Estil de Ioga dinàmic que sincronitza la respiració amb el moviment, a través d'una seriosa progressiva de postures. Millora de la força i flexibilitat. Millora la concentració i relaxació.

Hatha Ioga

Pràctica de ioga amb un enfocament clàssic amb treball de postures, tècniques de respiració i meditació. Millora de la força i flexibilitat. Millora de la concentració i relaxació.

 

Sup Ioga

Unió de diferents postures del Ioga tradicional sobre una taula de surf. És la fusió perfecte de harmonia i equilibri en un entorn excepcional com és el mar. Lloguer de taula inclòs.

Wellness-Fit

Sessió inspirada en el Pilates que fomenta la relaxació i l'equilibri, millora la força, flexibilitat i postura del cos.

Tai-Txi

Art marcial que es realitza amb moviments relaxats i harmoniosos que ajuden a millorar la flexibilitat, la salut mental i física.

Zum Dance

Activitat molt divertida basada en ritmes llatins com la salsa, merenga, cúmbia, reggaetón.

Ballem Fit

Activitat que combina moviments de ball senzills i divertides coreografies.

Cardio To

Activitat que combina diferents tipus d'exercicis de tonificació i cardiovasculars.

Total Body

Entrenament combinat de força i resistència que ajuda a millorar la condició física en general.

Core

Sessió orientada a treballar la tonificació de tota l’àrea abdominal i part baixa de l’esquena.

GAC

Sessió orientada a treballar la tonificació de la musculatura de l'abdomen, glutis i maluc.

Abdominals

Exercicis per a treballar la tonificació de la musculatura abdominal i de l'esquena.

Estiraments

Sessió que contribueix a augmentar la flexibilitat, millorar la postura i tonificar la musculatura.

Hipopresius

Sessió destinada a treballar tota la zona abdominal i sòl pèlvic amb exercicis de respiració.

Spinning

Activitat cardiovascular que es realitza sobre una bicicleta estàtica. Millora el teu rendiment a través d'una experiència.

Power Circuit

Entrenament de força i condicionament a una alta intensitat basat en exercicis funcionals i de disciplines esportives com la gimnàstica i l'halterofília.

Tàbata

Entrenament d'intervals d'alta intensitat. Organitzat en blocs d'exercicis de molt curta durada. Es realitzen vuit sèries de 20 segons cadascuna amb 10 segons de descans entre elles.

Hiit

Entrenament per intervals d’alta intensitat. Intercalant intervals de temps curt en els que treballem la intensitat màxima amb intervals de descans més llargs, actius o no.

Strenght & Conditioning

Entrenament d´acondicionament físic general on es combinen fases alternes de treball cardiovascular amb exercicis de tonificació muscular, utilitzant material divers.

CNB Metabòlic

Activitat que accelera ràpidament el metabolisme. Combina els principis de la polimetria i l'entrenament de potència i agilitat per aconseguir un cos fort, àgil i ràpid.

HBX-Fusion

Entrenament d’alta intensitat focalitzat en els moviments del cos humà. L'objectiu principal és el treball de la força, la resistència i la velocitat. Strong is an attitude.

HBX-Boxing

Sessió d’entrenament d’alta intensitat que utilitza els diferents tipus de cops de boxa, kick boxing i arts marcials sense contacte. L'únic adversari és un sac de boxa i un eslam ball sobre el qual descarregar tot l'estrès. Move Better; Live Better.

OUTDOOR CIRCUIT

Entrenaments a l’aire lliure, on es combina un treball cardiovascular amb un treball de força per estacions de manera variada i sense material.

DANCE WORKOUT

Treball de la base tècnica del ball amb barra i posada en pràctica amb dansa. Enfortiment de la musculatura profunda i millora de la postura.

DYP CORE

Activitat que fusiona les tècniques de la dansa, el ioga i pilates. El seu objectiu és despertar i desenvolupar tota la musculatura profunda amb la finalitat de millorar la mobilitat, la flexibilitat i la postura.

DYP FLOW

Activitat que fusiona la dansa i el ioga amb coreografies senzilles. Flueix a través del moviment. Viu la sensació de renovació completa.

cursos

PÀDEL

PÀDEL

Per a tots aquells que vulguin iniciar-se en aquest esport o per als qui ja tinguin un cert nivell i vulguin millorar treballant tots els aspectes, tant d’àmbit tècnic com tàctic.

CURSETS DE PÀDEL (a partir de 17 anys)

Horaris i Preus

$ 89.99

6 Months

DEFENSA PERSONAL

DEFENSA PERSONAL

El Goshin és un sistema pràctic dissenyat per dominar ràpidament els conceptes i tècniques respectant la tendència natural de cada practicant, els seus condicionaments d’edat, forma física i complexió.

De setembre a juliol.

Horaris i Preus

$ 89.99

6 Months

KARATE

KARATE

Denominat “el camí de la mà buida”, el karate és, sense dubte, l’art marcial consagrat a l’autodefensa més practicat a tot el món que respecta sempre la màxima de Shotokan “Karate Ni Sente Nashi”: el karateka no ataca mai el primer.

DESCOBREIX ALGUNES RAONS PER INICIAR-SE EN LA PRÀCTICA DEL KARATE AQUÍ

De l’1 de setembre al 31 juliol

INFORMACIÓ IMPORTANT:

  • 11 quotes de curs
  • 1 pagament de llicència federativa
  • Matrícula d’inscripció 1a vegada i/o per no continuïtat: 1 quota
Horaris i Preus

$ 89.99

6 Months