top of page

NORMATIVA DEL
CLUB NATACIÓ BARCELONA

NORMATIVA GENERAL DEL CLUB

NORMATIVA D’ACCÉS A LES INSTAL·LACIONS

Tots els socis i sòcies poden accedir lliurement a les instal·lacions del Club durant tots els dies de l’any tal com indica la seva condició de soci/a. Aquest accés no té restriccions d’aforament, excepte en casos de força major o situacions alienes a la voluntat del Club degudament justificades.

La primera entrada i darrera sortida hauran de realitzar-se obligatòriament pels torns del vestíbul principal, utilitzant la polsera/xip o el carnet digital disponible a l’aplicació oficial del Club.  (Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gpasport.miclubonline.cnb&pli=1 – App Store: https://apps.apple.com/us/app/club-nataci%C3%B3-barcelona/id1113977671).

En cas de no disposar d’un dels elements identificatius o de pèrdua del mateix, caldrà identificar-se a la recepció per gestionar un duplicat, que comportarà un cost addicional segons les tarifes vigents.

La condició de soci/a és personal i intransferible, així com els drets d’accés i ús de les instal·lacions. Qualsevol ús fraudulent o irregular podrà comportar sancions.

Les instal·lacions es tanquen 30 minuts abans de l’hora oficial de tancament del Club.

El Club es reserva el dret d’admissió en qualsevol cas.

 

NORMATIVA PER A CONVIDATS/DES DE SOCIS/SÒCIES

L’accés de convidats/es està subjecte a reserva prèvia obligatòria mitjançant l’aplicació de reserves del Club.  (Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.proyecto.clubnataciobarcelona&hl=ca – App Store: https://apps.apple.com/es/app/club-natacio-barcelona/id1487802034).

  • Cada soci/a major de 18 anys disposa de dues invitacions gratuïtes per trimestre, no acumulables. Els menors d’edat no poden gaudir d’aquest avantatge.
     

  • Cada soci/a pot convidar un màxim de dos acompanyants al dia, ja sigui com a convidats gratuïts o mitjançant permís de bany de pagament, segons tarifes vigents.
     

  • Els convidats/des poden reservar plaça a activitats esportives segons disponibilitat el mateix dia de la visita, de manera presencial a la recepció de la sauna/esquaix.
     

  • L’incompliment de la normativa per part dels convidats/des, o qualsevol comportament que alteri la convivència i el bon funcionament del Club, pot comportar la revocació immediata de l’autorització d’accés.
     

  • Els exsocis/es que hagin causat baixa reglamentària no poden accedir com a convidats/des ni adquirir permisos de bany.
     

  • Amb l’objectiu de garantir un control adequat de l’accés a les instal·lacions, totes les persones convidades per socis/es del Club Natació Barcelona rebran una polsera identificativa en el moment d’entrar al club. És obligatori portar la polsera durant tota l’estada i retornar-la al punt indicat en finalitzar la visita. En cas de pèrdua o de no devolució, s’aplicarà un càrrec de 10 €, que s’haurà d’abonar a la sortida. Si no és així, l’import serà carregat directament al/la soci/a que hagi fet la invitació.

 

 

VISITANTS EXTERNS (RESTAURANT I PÀDEL)

Els visitants externs amb reserva al restaurant Vista Mare o com a usuaris de pàdel a través de Playtomic, únicament podran accedir a les zones corresponents a la seva reserva. En cap cas podran utilitzar la resta d’instal·lacions sense haver adquirit prèviament un permís específic.

 

 

Per a qualsevol dubte o aclariment sobre aquesta normativa, adreça’t a l’equip d’Atenció al Soci/a i Usuari/a a la recepció del Club.

NORMATIVA DE LES PISCINES

PROTOCOL D'ASSETJAMENT SEXUAL I PER RAÓ DE SECE

NORMATIVA SALA D'ESTAR SOCIAL

HORARI I ACCÉS

  • Accés exclusiu per a persones sòcies i acompanyants autoritzats.

  • Oberta en tot l’horari del Club

 

ÚS GENERAL DE L'ESPAI

  • Espai compartit: cal respectar el descans i les activitats dels altres.

  • Mantingueu un to de veu moderat.

  • Deixeu la sala neta i endreçada després de fer-la servir.


CONNEXIÓ WI-FI I TELETREBALL

Connexió Wi-Fi disponible per a ús puntual.

  • El teletreball està permès de forma ocasional, sense ocupar l’espai de manera abusiva.

  • No es permeten videotrucades sense auriculars ni muntar estacions fixes de treball.


NO ESTÀ PERMÈS

  • Fumar ni consumir substàncies prohibides.

  • Menjar. Hi ha zones específiques al Club com sala menjador i servei de restauració.

  • Fer activitats comercials o reunions alienes al Club sense autorització.

  • Fer un ús excloent de l’espai o reservar-lo de manera individual.

RESERVES I ESDEVENIMENT

  • El club pot reservar la sala per a esdeveniments interns. En aquests casos, s’informarà prèviament als usuaris.

 

INCOMPLIMENT

  • Pot comportar avisos, restriccions d’ús o sancions.

  • El Club es reserva el dret d’adaptar la normativa segons les necessitats.

bottom of page